- начало
- DAYCO ПОДОБРЯВА ОБСЛУЖВАНЕТО НА СВОИТЕ КЛИЕНТИ С АКТУАЛИЗАЦИЯ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО МОБИЛЕН КАТАЛОГ ВЕРСИЯ 7.0
DAYCO ПОДОБРЯВА ОБСЛУЖВАНЕТО НА СВОИТЕ КЛИЕНТИ С АКТУАЛИЗАЦИЯ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО МОБИЛЕН КАТАЛОГ ВЕРСИЯ 7.0
Категория
Body
За да подобри допълнително информация за продуктите и приложенията, пусна последната актуализация на своето мобилно каталожно приложение. Версия 7.0 на приложението, която съдържа техническа информация и подробности за продуктите на Dayco за леки лекотоварни автомобили, тежкотоварни камиони, автобуси, моторни шейни, ATV-та, , селскостопанска и строителна техника, и вече е достъпно в App Store (iOS) и Google Play (Android).
Приложението, позволява на клиенти навсякъде по света да търсят над 40 000 артикула Dayco. Мобилния каталог, предлага функции като търсене по марка и модел, замени, техническа информация, инструкции за монтаж и спецификации на продукта. Приложението е с подобрен в графичен интерфейс. От него има и директни връзки към страниците на Dayco в социалните медии.
Версия 7.0 също е с актуализиран дизайн, за да покаже силните страни на Dayco, най-новите технологии, които подобряват производителността и функционалността на продуктите. Достъпа до информация за продуктите на Dayco е по-лесен от всякога. Най-важните характеристики за автомобила, като например снимки , технически инструкции, видеоклипове са на разположение 24/7. Освен това, потребителите може да запазват собствените си търсения и да филтрират продуктите по категории.
„Ние напълно обновихме приложението, с цел да осигурим едно и също потребителско изживяване и производителност както на най-новите, така и на по-стари устройства. Тази версия улеснява повече от всякога нашите клиенти, като им осигурява достъп до информацията за продуктите и най-необходимите данни за превозното средство и техническа информация. Тъй като удовлетвореността на клиентите е нашият основен приоритет, ще добавяме още иновативни функционалности в бъдеще “, каза Енцо Рабанте, старши ИТ мениджър - Global Digital Solutions, за Dayco.