Какво е DPF?

DPF ОЗНАЧАВА ДИЗЕЛОВ ФИЛТЪР ЗА ТВЪРДИ ЧАСТИЦИ.

Целта му е да филтрира твърдите частици (PM), известни като сажди, от изгорелите газове

Категория
Body

КАК РАБОТИ DPF-А?

 

 

 

Изгорелите газове, съдържащи сажди преминават през DPF-а. Филтърът улавя всяка частица, по-голяма от един микрон, като същевременно пропуска газовете.

 

 

 

 

 

 

 

 

С течение на времето в DPF-а се натрупват сажди. В крайна сметка това натрупване предизвиква обратно налягане, което се засича от блока за управление на двигателя (ECU), и се отчита че се изисква регенерация.

 

 

 

 

 

 

 

 

Регенерацията изисква висока температура на отработените газове, в диапазона 570 ° -750 ° C.
Уникалната комбинация от високи температури и ценни метали, превръща субстратът от сажди в пепел.

Сега DPF е регенериран и готов за използване.

 

 

 

 

 

ОСНОВНИ КОМПОНЕНТИ НА DPF

 

ФИЛТЪР
Кордиерит или силициев карбид (SIC) мрежата от филтърни капани улавят от потока частици, по-големи от един микрон.

 

МЕТАЛЕН КОРПУС
Метален корпус от неръждаема стомана, който да издържа на екстремните температури.

 

ПОДЛОЖКА
Правилният избор на уплътнителната подложка е от изключителна важност, за да се гарантира издръжливостта и дълголетието на продукта.

 

 

 

ВИДОВЕ РЕГЕНЕРАЦИЯ
Пасивна: Автоматична регенерация, която започва,когато DPF-а достигне необходимите нива на температури на изгорелите газове
 

Активна: Ако пасивната регенерация не завършила цикъла и сензорите показват, че DPF-а достигнал своя капацитет, то тогава започва активна регенерация. Индикаторът на таблото за управление на DPF-а ще светне,в този случай превозното средство трябва да продължи да се движи, до финала на цикъла.
 

Ръчна: Ако активната регенерация не може завършена, което обикновено се дължи на краткото разстояние на придвижване, то тогава ще бъде необходимо, да се направи ръчна регенерация, в автосервиз.