- начало
- SCHAEFFLER ИЗВЕЖДА УСПЕШНИЯ ПОРТАЛ ЗА АВТОСЕРВИЗИ НА СЛЕДВАЩО НИВО
REPXPERT 3.0
SCHAEFFLER ИЗВЕЖДА УСПЕШНИЯ ПОРТАЛ ЗА АВТОСЕРВИЗИ НА СЛЕДВАЩО НИВО
Преди пет години сегашната версия на сервизния портал на Schaeffler REPXPERT беше стартирана успешно. Оттогава REPXPERT се превърна в силна марка в автомобилния пазар за резервни части и обединява всички услуги, ориентирани към автосервиза от Schaeffler.
Категория
Body
В момента около 200 000 потребители от 36 страни, разполагат с портали на 16 езика и имат достъп до REPXPERT. За да структурира по- ясно количеството информация и да направи интерфейса на уебсайта по- лесен за употреба, Schaeffler обнови своя сервизен портал и го издигна на ново ниво. С новата версия, REPXPERT 3.0, Schaeffler улеснява ежедневната работа на автосервизите. Порталът от следващо поколение е интуитивен за използване, насочва потребителите бързо към темите, които търсят и предлага повече техническо съдържание от всякога– още от самата начална страница.
Ориентирайте се бързо с персонализирания инструментален панел за управление
Обширна техническа информация и данни за ремонт, преглед на курсове за обучение, новини и събития са достъпни за всеки посетител на уебсайта. Регистрираните потребители имат на разположение още повече функции: те могат да получат достъп до пълния каталог на резервните части с всички данни на производителя и да видят последните си дейности, като например наскоро търсени продукти или превозни средства. Персонализираният акаунт с индивидуално навигационно табло показва всички съответни области незабавно. Ревизираното меню за навигация и новата глобална функция за търсене в каталога и техническата информация, бързо водят до желаното съдържание в REPXPERT. Автосервизите имат и достъп до бонус програмата, пълния набор от данни за ремонт, включително специфична за автомобила информация за ремонт и обслужване (RMI) от TecAlliance и могат да се регистрират за курсове за обучение. „Чрез тясна обмяна на информация с автосервизи по целия свят, ние получихме много добри предложения. Много от тях успяхме да внедрим с версия 3.0, за да предложим на нашите потребители още по- добро изживяване и най- вече повече техническа информация“, обяснява Свен Олев Мюлер, ръководител на сервизните услуги на Schaeffler REPXPERT.
Повече съдържание, за да улесните ежедневната си работа в автосервиза
Интегрираният каталог на части продължава да предлага безплатно цялата продуктова гама на всички производители на автомобилния афтърмаркет и сега позволява по-лесен достъп до обширната информация за ремонт и обслужване (RMI). Новост е и фактът, че данните за продуктите на Schaeffler сега се актуализират ежедневно. В новопроектираната зона за обучение, многобройните курсове за обучение от REPXPERT, предоставят на заинтересованите автосервизи обширни теоретични и практически познания: присъствените курсове, онлайн курсовете, както и курсовете за електронно обучение могат да бъдат достъпни директно или да бъдат резервирани чрез интегриран календар с онлайн регистрация. Освен това, REPXPERT 3.0 предлага по- задълбочена техническа информация, която непрекъснато се разширява, като видеоклипове за монтаж, инструкции стъпка по стъпка, съвети за автосервизи и помощ при типични грешки при монтажа.
С новия REPXPERT 3.0, Schaeffler улеснява ежедневната работа на автосервизите