ТЕХНИЧЕСКА МОДЕРНИЗАЦИЯ ОТ PRESTOLITE, ЕДИНСТВЕНИЯТ БРИТАНСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА СТАРТЕРИ И АЛТЕРНАТОРИ

Стартери и алтернатори от европейски производител на оригинално оборудване

За камиони, микробуси и автобуси

Единственият британски производител на стартери и алтернатори!

Доставчик на оригинално оборудване за над 40 европейски производители, в това число:

DAF, Scania, MAN, Van Hool, Iveco, Alexander-Dennis, Wright Group, Optare, VDL, Volvo, Cummins, CAT и др.

Без допълнителни такси, без изискване връщане на стара част

Категория
Body

ВНИМАВАЙТЕ: НЕ ВСИЧКИ АЛТЕРНАТОРИ СА ЕДНАКВИ.

НО МОЖЕТЕ ЛИ ДА КАЖЕТЕ, ЧЕ ЗНАЕТЕ КАКВА Е РАЗЛИКАТА?

Вероятно сте забелязали, че при Scania има и варианти на 100A алтернатор, с 10-канална ролка, а не със стандартната 8 канала. И така, защо не можем просто да използваме, който и да е от двата алтернатора като просто разменим ролките?

При много от съвременни камиони, автобуси, имат варианти на алтернатор, които изглеждат почти идентични отвън, макар че като функционалност са напълно различни.

Мозъкът на алтернатора е регулаторът на напрежението и новите „интелигентни“ системи за зареждане използват контролни модули за регулиране на напрежението, така че натоварването върху двигателя, да бъде сведено до минимум и горивната ефективност да е максимална.

PWM (Pulse Width Modulation), при по-новите приложения за Scania, се използват специфичен честотен сигнал за електронно регулиране на напрежението, между 25.4V и 30.5V в съответствие с зареждането на акумулатора на автомобила и нивото на електрическо оборудване.

Алтернатор Prestolite 861298, с 10 канална ролка показан по-горе, с регулатор тип PWM, не може да бъде заменен от стандартната версия с 8 канална ролка, дори и да използвате старата ролка, повторно.

Това означава, че при съвременни търговски средства е от изключителна важност да монтирате правилния алтернатор. Ако монтирате, несъвместим алтернатор, който може изглежда на външен вид идентичен това означава, че ще индексирате грешки, зареждането няма да е в необходимите рамки и в крайна сметка, ще се стигне до непредвиден принудителен престой на превозното средство.