НОВИНИ ОТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ НА DT SPARE PARTS
ЕКСПЕРТИТЕ ОТ СЕРВИЗА ВЕЧЕ ИМАТ СОБСТВЕН МИКРОСАЙТ
Като следваме мотото „В помощ на ежедневната работа в сервиза“, специалистите на DT Spare Parts предоставят техническа информация и съвети, на всеки механик или мениджър автопарк. Идеята е, да се осигури ежедневна подкрепа за своите колеги по целия свят, като им дават практически съвети и информация за продуктите на DT Spare Parts и SIEGEL Automotive.
Освен, че осигуряват своята подкрепа на професионалистите, чрез собствения си микросайт, вече е достъпна и услугата HelpDesk. Чрез услугата HelpDesk специалистите на DT Spare Parts имат възможност да отговарят на индивидуални въпроси. За да могат експертите от сервиза Ларс и Кевин да отговорят на всички питания, те получиха активно подкрепление. Сега международен екип специалистите на DT Spare Parts предлага на всички сервизни специалисти безплатни съвети и техническа помощ.
Това позволява директен обмен на опит, при който се предоставя информация за функционалностите и предизвикателствата на съответните продукти. Освен това участниците придобиват представа за развитието на продукта и качественото осигуряване от страна на Diesel Technic.
Инструкции за монтаж, технически съвети, могат да бъдат открити в YouTube канала на специалистите на DT Spare Parts.
Бюлетинът на специалистите на DT Spare Parts, редовно информира своите абонати за новини и предстоящи събития.
В тази връзка, всички професионалисти, които се регистрират в Premium Shop-а на Diesel Technic, който ще откриете на адрес premiumshop.dt-spareparts.com и се абонират за бюлетина, ще получат подарък за добре дошли.
При покупката на продукти от марката DT Spare Parts, всички клиенти могат да регистрират кодовете, които са на етикетите на артикулите. Тези кодове могат да бъдат разменяни срещу атрактивни подаръци в Premium Shop-а на DT Spare Parts.