Page 12 - Professional Line 2020/8
P. 12

ТЕМА НА БРОЯ


                                               По темата на броя разговаряме и с

                                               Ласло Бак - технически специалист
                                               следпродажбено обслужване

                                               в HALDEX

                                               НАЙ-ГОЛЯМАТА ГРИЖА



                                               ВИНАГИ ТРЯБВА ДА



                                               БЪДЕ БЕЗОПАСНОСТТА





          Възможно ли е да се обслужват      Какви са предимствата за серви-     за да спестят време.
          модерни търговски превозни         за, ако се използва диагностично    След като ремонтът приключи ус-
          средства и ремаркета без диагно-   оборудване?                         пешно, сервиза разполага с доказа-
          стични устройства и оборудване?    - Сервизите могат да предложат      телство за това, с EOLT (End of line
          - До известна степен е възмож-     цялостно обслужване на клиенти-     test) отчет.
          но. Не всяко сервизно действие     те. Използването на диагностични
          изисква диагностично оборудване    инструменти често спестява време,   Какви са рисковете от използ-
          (напр. Смяна на спирачни наклад-   тъй като води механиката и дава     ването на нелицензирано диаг-
          ки). Веднага щом се включи EBS     подсказки къде да се търси про-     ностично оборудване и кракнат
          системата, няма друга възможност   блема. Диагностичните инструменти   софтуер?
          освен наличието на подходящи ди-   позволяват на сервизния специа-     - Най-голямата грижа винаги трябва
          агностични инструменти. Ако тряб-  лист да променя EB + системите и    да бъде безопасността. С нели-
          ва да се промени EB +, например.   да копира конфигурационния файл,    цензиран софтуер и хардуер EB +
                                                                                 може потенциално да се повреди
                                                                                 и да се повлияе на спирането на
                                                                                 ремаркето.
                                                                                 В допълнение, гаранцията и правил-
                                                                                 ното функциониране на продукта
                                                                                 също могат да бъдат засегнати, ако
                                                                                 нелицензираното оборудване при-
                                                                                 чини някаква повреда или вреда.

                                                                                 Предлагате ли обучение за работа
                                                                                 с диагностично оборудване? Ако не
                                                                                 сме преминали такова обучение,
                                                                                 ще можем ли да използваме пъл-
                                                                                 ния потенциал на оборудването?
                                                                                 - Ние предлагаме професионални
                                                                                 EB + обучения (в този труден пери-
                                                                                 од, онлайн) за сервизи и OE клиен-
                                                                                 ти. За да можете да се възползвате
                                                                                 напълно от всички функционалности
                                                                                 на диагностичното оборудване, обу-
                                                                                 чението е силно препоръчително.
                                                                                 Ние не продаваме диагностичните
                                                                                 модули HALDEX на сервизи без
                                                                                 сертификат. Софтуерът е безплатен,
                                                                                 и може свободно да бъде изтеглен
                                                                                 на Haldex.com

                                                                                  За всякакви въпроси свързани с ди-
                                                                                   агностично оборудване, диагности-
                                                                                  чен софтуер и технически обучения,
                                                                                     може да се свържете с колегата
                                                                                                          Ласло Бак

                                                                                            Мобилен +36 70 370 6752
                                                                                     E-mail:     laszlo.bak@haldex.com
         10
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17